اینزاگی: عملکرد خوبی مقابل منچسترسیتی داشتیم تاریخ و ساعت بازی نساجی و استقلال در لیگ برتر فوتبال ایران | یامگا خیلی زود به استقلال رسید تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در لیگ برتر فوتبال ایران | شهرقدس این بار میزبان سرخ‌های پایتخت مخالفت درویش با وجود اصرار گاریدو: خارجی نمی‌خریم! دلداری بازیکنان پرسپولیس به ستاره مغموم گره VAR به دست وزیر ورزش باز می‌شود؟ علی دایی در مراسم عروسی دختر سرمربی استقلال؟ ویدئو گل زلاتانی سردار آزمون برای الشباب در لیگ قهرمانان آسیا ویدئو گل سعید عزت اللهی برای الشباب به ال حسین رقابت تیموریان و مهدوی کیا در دبی قلعه نویی در مراسم ختم آفتابی می‌شود؟ احمدزاده و عالیشاه نظر گاریدو را جلب نکردند نتیجه بازی تراکتور و الوکره قطر (۲۸ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| آبروداری پسران قرمز ویدئو خلاصه بازی تراکتور و الوکره(۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ایوب به دنبال انتقال هموطنش به پرسپولیس پخش زنده بازی اینتر و منچسترسیتی (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و الوکره قطر (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی ایران و گواتمالا در جام جهانی فوتسال | یوزهای ایران جشن صعود می‌گیرند؟ پرسپولیس تختی را به شهر قدس ترجیح می دهد توصیه گاریدو به درویش: با ارونوف همین حالا تمدید کنید
سرخط خبرها
استراماچونی ساعت ١٣ در سفارت ایران

سرمربی ایتالیایی امروز برمی‌گردد؟  

  • کد خبر: ۱۲۴۰۴
  • ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱
سرمربی ایتالیایی امروز برمی‌گردد؟  
سرمربی ایتالیایی استقلال امروز جلسه مهمی در سفارت ایران خواهد داشت.
به گزارش شهرآرانیوز، بالاخره بعد از حرف و حدیث‌های فراوان امروز آندره آ استراماچونی به همراه وکیلش به سفارت ایران می‌رود تا با مذاکره مقدمات سفر به ایران را فراهم کند.
در روز‌های گذشته مسوولان باشگاه استقلال و وزارت ورزش تلاش زیادی کردند تا مطالبات استراماچونی را به صورت قانونی پرداخت کنند که این اتفاق رخ نداد، اما بالاخره با وساطت یک بانک ایتالیایی شرایط تغییر کرده است.

در این بین گفته می‌شود این بانک ایتالیایی حاضر شده مطالبات استراماچونی را به صورت قانونی پرداخت کند تا سرمربی ایتالیایی استقلال در آستانه بازگشت قرار بگیرد.

امروز استراماچونی راس ساعت ١٣ به وقت ایران به سفارت ایران در ایتالیا می‌رود تا جلسه‌ای مهم برگزار کند، جلسه‌ای که در آن وکیل استراماچونی، وکلای بانک ایتالیایی و نماینده‌های ایرانی هم حضور خواهند داشت.
آنچه در این بین امیدوار کننده به نظر می‌رسد این است که این روش دقیقا همان روش پرداخت پولی است که مورد نظر استراماچونی بوده و انتظار می‌رود در پایان این جلسه سرنوشت ساز زمینه بازگشت او به ایران فراهم شود.

آنچه مسلم این آخرین مذاکره بین استراماچونی و استقلال خواهد بود و در پایان آن مشخص می‌شود آیا او سرمربی آبی‌ها هست یا نه.

منبع: ورزش٣
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->